Array ( [mr_id] => 58667 [mr_node] => 59978 [mr_media] => 64017 [mr_field] => image [mr_order] => 0 [media_id] => 64017 [media_album] => 1 [media_path] => media/2016/12/64017.jpg [media_name] => Без-названия-2-600x395.jpg [media_type] => 0 [media_creation_date] => 2016-12-29 13:33:52 )
Array ( [node_id] => 58912 [node_old_id] => [node_parent] => 0 [node_url] => premium [node_level] => 0 [node_visible] => 1 [node_num] => 10 [node_template] => default [node_creation_date] => 2016-10-21 12:28:01 [node_modify_date] => 2017-01-10 11:25:15 [node_user] => 1 [node_clicks] => 0 [node_published] => 0 [node_constant] => 1 [nl_node] => 58912 [nl_lang] => 1 [nl_title] => Premium [nl_description] => [default_node] => 58912 [default_lang] => 1 )
Array ( [node_id] => 58912 [node_old_id] => [node_parent] => 0 [node_url] => premium [node_level] => 0 [node_visible] => 1 [node_num] => 10 [node_template] => default [node_creation_date] => 2016-10-21 12:28:01 [node_modify_date] => 2017-01-10 11:25:15 [node_user] => 1 [node_clicks] => 0 [node_published] => 0 [node_constant] => 1 [nl_node] => 58912 [nl_lang] => 1 [nl_title] => Premium [nl_description] => [default_node] => 58912 [default_lang] => 1 )
« Վերադառնալ
Երևան ... °C
Գյումրի ... °C
Աբովյան ... °C
USD 486.33
EUR 521.78
RUB 8.19
2017-ը՝ արտահանումների տարի
Արտահանման ծավալը համախառն ներքին արդյունքում 2017-ին պետք է հասնի 40-50 տոկոսի:

2017-ը պետք է լինի արտահանումների տարի՝ Տնտեսական զարգացման ու ներդրումների նախարարության այս տարվա գլխավոր մարտահրավերն է: Նախարարի խոսքով՝ անցած տարին փակեցին արտահանման ռեկորդային` 21 տոկոս ցուցանիշով: Բայց համախառն ներքին արդյուքնում արտահանումը դեռ 30 տոկոս է, մինչդեռ նպատակը` 40-50 տոկոսի հասցնելն է:

2017-ը նաեւ պետք է լինի արտահանման շուկաների ապակենտրոնացման տարի: ԵԱՏՄ մուտք գործելուց հետո, ապրանքաշրջանառությունը մեծացել է, բայց, օրինակ, Ռուսաստան արտահանումը դեռ մեկ շնչին մեկ դոլար 70 սենթին է համարժեք: Իրանի դեպքում այդ ցուցանիշն ավելի ցածր է: Այս դեպքում, խոչնդոտներն ավելի շատ են: Հայկական հանքային ջուրը, կոնյակը, բաստուրման ու մածունը պետք է հասնեն նաեւ Իրան, հարեւան Իրանը դեռ մեր ապրանքների սերտիֆիկացումը չի ճանաչում: Լարսի անցակետին այլընտրանք գտնելը նույնպես այս տարվա առաջնահերթություն է:

Հունվարի 15-ից հայկական գինին, պանիրն ու ձկնատեսակներն էլ կվաճառվեն վերազգային կորպորացիներից մեկի` «Մետրո էյջիի» ցանցերում: Նախարարությունը կհամագործակցի նաեւ հայկական դեսպանությունների հետ` հայկական ապրանքներն այլ երկրներում ավելի ճանաչելի դարձնելու համար: